štvrtok 20. októbra 2016

O chorobe

Chcela by som sa dnes s vami podeliť o to, čo som zistila o rakovine ako takej. Zhrnúť to.....Je to skúsenosť získaná na vlastnej koži a presne takto to cítim.

Rakovina je v prvom rade choroba duše. Keď sa zhmotní na fyzickej úrovni, tak sa prejaví ako ochorenie nášho tela. Rakovinu treba pochopiť. Až keď ju dokážeme pochopiť a prijať, až potom ju môžeme vyliečiť. Slogany:  Bojovať s rakovinou.... alebo....  Poraziť rakovinu sú mylné.  Pokiaľ budeme s rakovinou iba bojovať, nikdy nad ňou nemôžeme zvíťaziť pretože boj ju bude len a len posilňovať.

K pochopeniu tejto zásadnej a najdôležitejšej stránky liečby mi  pomohol  pán Samuel.
Je dôležité uvedomiť si, čo je TO, čo spôsobuje v našom vnútri silné negatívne myšlienky. Čo v nás vyvoláva hnev, napätie, trápenie, smútok a stres. Čo je ich príčinou a či je skutočne dôvod k tomu, aby sme tú negatívnu energiu v sebe živili. Je dôležité pochopiť čím sme porušili zákony vesmíru. Komu sme ublížili.
 Je dôležite dokázať odpustiť zbaviť sa krívd  ktoré v sebe živíme. Napraviť to, čo sme pokazili......Treba hľadať .......a pochopiť......odpustiť  poprosiť o odpustenie. Choroba nás zastavila pre niečo a ak toto pochopíme,  mali by sme byť schopní jej za to zastavenie  poďakovať a ísť ďalej životom.

Ďalšou veľmi podstatnou vecou ....... a to pochopením, že príroda je tým, čo nám ponúka lieky na všetky naše ochorenia  vrátane takých chorôb ako je rakovina mi zase dopomohli moji najbližší, moja rodina. Môj muž a moje deti .Posilnenie imunity.....detoxikácia organizmu......čaj z koreňa púpavy, konopný olej s THC, vitamín B17 a B15,  čerstvé zeleninové šťavy,  radikálna zmena stravy bez cukru, živočíšnych tukov a mäsa. Všetky tieto jemné a citlivé procedúry som začala plne aplikovať hneď po operácií.

A takto som od začiatku začala pristupovať k mojej liečbe verím jej.......... viera je to, čo nás uzdravuje.

Od publikovania môjho posledného príspevku som.......navštívila pána Samuela a návšteva mi opäť veľmi pomohla. Ukončila som liečbu v ZAPPER centre s konečnou diagnostikou v znení, že netrpím ani rakovinou ani toxoplazmózou.  Začala som cvičiť päť tibeťanou a čitať Lazareva.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára