pondelok 3. októbra 2016

Začiatok mojej cesty

Moja cesta za uzdravením ale začala  ešte o niečo skôr ako sa našiel lekár ktorý ma nenechal len tak umrieť a zoperoval ma. Začala u pána SAMUELA.

O pánovi Samuelovi z Prievidze som toho počula veľa. Na moje prvé stretnutie s ním nikdy nezabudnem. Priviedli ma k nemu moje deti. Tým priviedli myslím doslova. Bolo ma nutné podopierať. Sama by som tam už nedošla. Mala som závraty a moja ľavá noha nefungovala.

Uľavilo sa mi, keď som si mohla ľahnúť na lehátko. Pán Samuel sa rukou dotkol  môjho čela a stalo sa niečo zvláštne. Došlo k akémusi prepojeniu a on  vedel o mne všetko. Povedal mi niečo o čom som vedela iba ja a aj to vo svojom hlbokom vnútri. Povedal mi.  "Vy tam máte dve cesty. Musíte nájst riešenie vášho problému. Ak sa vám to podarí a vy ho nájdete, vaša choroba zmizne. Cítim silný súhlas aj z druhej strany. Súhlas bytostí na druhej strane. Kozmických bytostí, dobrých duší nazvite si ich ako chcete ale ja cítim že mi dávajú k tomu súhlas."
Keď som odchádzala objal ma a mal slzy v očiach. Ja som odchádzala s pocitom, ktorý sa nedá popísať. S pocitom, že som stretla výnimočného človeka

Čítala som veľa kníh o samoliečení. Verím tomu, že psychika v liečení chorôb zohráva veľkú úlohu a teraz, po tejto mojej skúsenosti môžem len potvrdiť jednu vec. Choroba nám nevstúpi do života len tak. Je reakciou na niečo čo robíme zle. Pre niečo sa trápime. sužujeme, žijeme v napätí a strese. Problém neriešime žijeme s ním a on nás zožiera. A tak sa stane presne toto. Choroba vstúpi do nášho života aby nás zastavila.
Nie je jednoduché si to uvedomiť. Pohodlnejšie je obviňovať za svoju chorobu niekoho iného. Poslúchla som však pána Samuela a začala premýšľať nad tým, čo ma trápilo, stresovalo. Začala som hľadať príčínu takéhoto brutálneho zastavenia ma. Ležala som v nemocnici na posteli a  hľadala som a hľadala. V noci som sa prebudila a mala som jasno. Začala som v duchu kričať
"Pán Samuel našla som to......JA SOM TO NAŠLAAAA."....Tá úľava, radosť a pokoj ktoré ma obostreli boli nádherné. Našla som vnútorný pokoj.


kontakt na pána Samuela

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára