piatok 25. novembra 2016

Rozdielne prístupy k liečeniu

Po dlhšej dobe ma moja starostlivo naplánovaná cesta liečenia priviedla do Handlovej k pánu Matejčekovi.

Bola som už dlhší čas objednaná na jednu z procedúr ktoré vo svojom centre ponúka....Preventívna detoxikačná kúra.
Keďže sa snažím aby  moje telo nebolo prekyeslené a aby sa v ňom nehromadili škodliviny myslím si, že detoxikácia je pre organizmus dôležitá. Beriem množstvo B vitamínu a rôzne výživové doplnky, ktoré by mali kyslosti organizmu zabrániť a jem prevažne zásadité potraviny Všetko to robím na podnet MUDr. Mošatovej z Nitry. Ona je známa tým, že pomáha pacientom s vytvorením zásaditého prostredia v tele. Ako je známe v mierne zásaditom prostredí nemajú choroby žiadnu šancu rozvíjať sa a bujnieť. Preto to všetko robím. Chcem, aby sa v mojom tele darilo zdravým bunkám a tie nezdravé v ňom nedokázali prežiť.

V príjemnom prostredí popri prebiehajúcej detoxikačnej kúre sme sa pustili do rozhovoru. Na položenú otázku....Ako sa mám?.... Som spomenula okrem toho že dobre aj to, že mám od operácie problém s dvojitým videním. Lekár v nemocnici mi na takúto odpoveď pred pár mesiacmi odpovedal:  "Vidíte? no tak čo chcete. Buďte rada, že vôbec vidíte. "........Musím uznať, že som rada .....a VEĽMI. O to viac ma prekvapila reakcia ktorú som dostala v Handlovej. Pán Matejček mi okamžite začal prehmatávať spodok hlavy a zahlásil....." Samozrejme, že nemôžete dobre vidieť. Veď vy máte posunutý celý atlas."
 Hneď mi aj na obrázku ľudskej kostry ukázal miesto, kde našiel problém. Začal mi krčnú časť chrbtice naprávať....a urobil mi aj akupunktúru. A výsledok?.........Som rada že vidím, ale príjemné je aj to, že vidím ooooooooveľa lepšie ako pred návštevou centra pána Matejčeka.
A ešte som ako bonus dostala radu k odkysleniu organizmu. Povedal mi.  "Aj ja by som vám mohol predať množstvo B- vitamínov a nechať vás trápiť hladom. Ale to je nezmysel. Jedzte čo vám chutí. Robte si jedlom radosť. Na odkyslenie organizmu je najlepší kúpeľ v sóde bikarbóne. Nezaťažuje vám trávenie a urobí veľmi zásadnú zmenu vo vašom tele. Vytvára zásadité prostredie."
Vyskúšané a potvrdené.....naozaj to funguje a navyše má tento kúpeľ aj iné prednosti.

http://www.dobrarada.sk/clanok/vyskusajte-magicky-kupel-zo-sody-bikarbony.html

A tak si znova uvedomujem jednu vec. Niekto berie pacienta ako štatistické číslo, niekto ako zdroj zárobku . a niekto ako človeka a snaží sa mu skutočne pomôcť. Mám šťastie že som na svojej ceste k uzdraveniu stretla už dvoch takýchto ľudí. 


1 komentár:

  1. Ahoj,takže ak som to správne pochopila.Končíš s vegánstvom béčkami a výživovými doplnkami a odteraz už len kúpele v sóda bicarbóne? Alebo?Schvaľujem systém pokus omyl hlavne v Tvojej situácii je všetko ok čo Ťa robí zdravou a šťastnou.Len v tom chcem mať jasno.Osobne si myslím, že je mimoriadne dôležité dobre sa cítiť sám v sebe a so sebou.Potom je svet gombička.Ak budeš chcieť napíš pár riadkov , inak prajem krásny začiatok adventu a príjemné predvianočné dni Tebe a všetkým, čo Ti držia palce.Neskromne sa radím medzi nich.

    OdpovedaťOdstrániť