piatok 7. októbra 2016

Niektoré veci vám vyrazia dych

Pôvodne som chcela v tomto príspevku písať o mojej návšteve Národného onkologického ústavu. Ale bolo by to iba písanie o nie veľmi osobnom mieste a nie velľmi osobnom prístupe lekára. S oveľa lepším prístupom som sa stretla v malej onkologickej ambulancii a hrejivom prístupe jej lekárky ako v Trenčíne, tak i v Prievidzi.
Ale písať budem o inom.
V rámci bojovej stratégie netreba sa nikdy vzdávať mi môj muž našiel v Handlovej liečiteľa  pána Matejčeka, ktorý má vynikajúce liečebné výsledky s prístrojom ZAPPER. Pán Matejček diagnostikuje ochorenia a aj ich dokáže veľmi úspešne liečiť. Klientov má veľa a objednáva sa k nemu  na vyšetrenie s čakaním aj  dva mesiace vopred.  Podarilo sa mu ale našťastie nájsť pre nás jeden skorší  termín a tak sme k nemu vyrazili.
Pán Samuel mi povedal pri našom poslednom sedení, že mám ísť a s úsmevom na tvári mám absolvovať všetky liečby ktoré mám pred sebou. Pochopila som to tak, že i keď už nie je dôvod k liečbe, mám v nej pokračovať. A tak som pána Matejčeka navštívila.

Stretnutie s pánom Matejčekom bolo veľmi príjemné. Je to milý človek a prostredie v jeho centre veľmi domácke a útulné. Po krátkom rozhovore, spisovaní si osobných  údajov a obtiaží začalo diagnostikovanie. Diagnostika spočívala v napojení na prístroj, ktorý diagnostikuje procesy v našom tele.
To čo mi po chvíli pán Matejček povedal mi vyrazilo dych.
.... Povedal : "Pani, ale veď vy nemáte rakovinu.."

Stratili sme dych obaja. Ja aj môj muž. Pán Matejček mi vysvetlil, že to čo mohlo byť  príčínou vzniku rakoviny v mojom tele v mieste kde vznikla, teda v mozgu je toxoplazmóza, ktorú mi prístroj diagnostikoval ako jediné moje súčasné ochorenie. Toxoplazmóza je rozvinutá v centrálnej oblasti možgu a zrejme vyvolala ochorenie ktoré som si k nemu prišla liečiť, ale to ochorenie je už preč. Žiadna rakovina nebola prístrojom u mňa diagnostikovaná.

Prvé co ma napadlo,.... pán Samuel....pri glioblastome 4, ktorý mi bol diagnostikovaný ....ZÁZRAK. Bolo to po prvý krát, keď mi niekto iný potvrdil, že to, čo sa stalo pri našom sedení u pána Samuela a čomu ja z celého srdca verím je pravda. Moja kontrolná magnetická rezonancia bude až začiatkom decembra.

To čo povedal pán Samuela a potvrdil pán Matejček vo mne vyvolala vlnu nádeje. A nádej je vždy lepšia ako obavy, Obavy človeku nepomôžu. Zato nádej a viera dokážu robiť zázraky. Verme v zázraky. Sú krásne. A keď ich Pánboh urobí dokonca pre nás, je to dar z neba ktorý si treba strážiť a starať sa oň s láskou a vďačnosťou.



4 komentáre: